“Sju förlorade år för t-baneutbyggnaden”
I tisdags fattade landstingsfullmäktige beslut om att bygga ut t-banenätet med nio stationer. "Det är uppenbart för alla att det är tack vare staten som det här blir av", säger Erika Ullberg (S), oppositionslandstingsråd.
