Vad vill Reinfeldt och Borg?
Moderaterna har gjort framtidslösheten till program och Anders Borg samlar pengar på hög, trots att de politiska utmaningarna är många och stora. Men från de borgerliga minipartierna kommer bara små pip. Är de rädda för Borgs förskräckliga humör?
