Svenskt Näringslivs chefsekonom: ”Rött ljus för LO igen”
I LO-utredaren Kjell Rautios debattartikel ”Har Svenskt Näringsliv missat alla som blivit utförsäkrade?” förs flera felaktiga påståenden fram. Det skriver Svenskt Näingslivs chefsekonom Stefan Fölster i en svarsreplik.
